zondag 30 juni 2013

Sundaymorning: music


Vanaf vandaag zal ik elke zondag morgen een onderwerp bespreken. Deze morgen: MUZIEK!

Zelf ben ik dol op muziek, ik bedoel, een hoop mensen toch? Iedereen heeft zijn eigen stijl, van top 40 tot heavy metal. Sommige stijlen bestaan al eeuwen zoals klassiek en sommigen pas kort. Toch heeft iedereen het recht om luisteren wat hij/zij wilt. Afrekenen op iemands muziekstijl slaat nergens op!

Natuurlijk vind ik het leuk om een top 10 leuke liedjes met jullie te delen. Ik zal maar 1 Macklemore liedje erin zetten;p. Kijk maar hier:
1. Can't hold us - Macklemore. Fan<3
2. De formule - de Jeugd v Tegenwoordig
3. Lalala - Naughty boy
4. Vlammen - mr Polska
5. Waiting all night - Rudimental
6. Pechvogel - de Kraaien
7. Live it up - Pitbull en Jennifer Lopez
8. Get lucky - Daft Punk
9. Blurred lines - Robin Thicke
10. Rosana - Wax

Nu ben ik benieuwd. Wat vinden jullie leuke muziek stijlen? En welk nummer luister je het aller meest nu?

XxxLisa

1 opmerking:

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx