vrijdag 28 juni 2013

Tosti's, Bosti's en Stosti's!

Hallo lieve lezers!
Ik gok dat de meesten van jullie het fenomeen tosti's wel kennen. Twee boterhammen met kaas (en ham) tussen het tostiijzer of onder de grill. Je kan alles tussen je tosti doen: ananas, kipfilet, tomaat en ga zo maar verder. Nu kwam ik samen met mijn zusje op het volgende idee: als je boterhammer tussen het tostiapparaat kan doen, waarom dan geen bolletjes of stokbrood?! Met dat idee gingen we aan de slag en daar kwamen bosti's en stosti's uit. Of ik een recept wil delen? Maar natuurlijk!

Recept
Mijn favo stosti
Neem een stuk stokbrood van ongeveer 15 cm en snij deze open. Snij 1 tomaat of een cherrytomaat in stukjes en beleg het broodje hiermee. Gooi als je dit lekker vind wat kappertjes tussen de tomaat. Smeer wat mayonaise op de andere helft van het broodje. Leg wat kaas, zoveel als je lekker vind, over de tomaat en leg het andere deel van het stokbroodje er weer op. 5 minuutjes tussen het tostiijzer en bon appetit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx