donderdag 27 juni 2013

Treinen, Shoppen en Turkse pizza

Goeiemorgen mijn lieve lezers!
Gisteren heb ik een geweldige dag gehad. Ik was aan het bellen met een vriendin en toen hebben we gewoon opeens besloten om naar Amsterdam te gaan. Super leuk! We hebben heel veel fun gehad en ik heb 2 dingetjes gekocht, want ik had niet zoveel nodig. Lees verder voor meer over die geweldige dag.

S'ochtends moest ik mijn boeken brengen op school en toen kwamen wij met het idee om naar A'dam te gaan. Zogezegd zo gedaan en 1 uur later stonden we op Amsterdam centraal. We hebben heerlijk Starbucks gehaald. Frappochino caramel<3. Toen? Op naar de kalverstraat! Maar Jezus, wat is het duur daar! Leuke dingen genoeg maar ja, echt duur. Dus hebben we de trein gepakt naar Zaandam. Nou, dat was echt een gedoe! We hebben het hele station over moeten rennen voor de juiste trein en je kan het misschien al raden, de trein vertrok op 20 meter afstand van ons! Gelukkig stond er dichtbij nog een trein die richting de zelfde kant ging. Toen waren we er! De Primark! Ik kreeg helemaal vlinders in mijn buik toen ik dat logo zag :) helaas pindakaas hadden we niet zoveel tijd en moesten we de winkel door racen, opzoek naar de dingen die we heel graag wilden. Ik was echt opzoek naar 2 dingen: een mooie bandeautop en een bloesje zonder mouwen. De eerste heb ik gevonden, die zat perfect, maar de tweede? Dat leek wel een tent! Bleek dat ik dus 2 maten te groot had gepakt :') Na een bezoekje aan de New Yorker heb ik ook het tweede gevonden. Ik kreeg een telefoontje van mijn moeder, dat ik naar huis moest komen want ik moest eten halen voor mijn zusje. Helemaal vergeten! Dus ik naar de trein, richting Amsterdam centraal. Daar zou de trein staan waar we over zouden stappen. En ja, daar stond er een, maar zo dom als we waren dachten we dat dit niet de juiste was. Om vervolgens 1 minuut voor de trein vertrekt er achter te komen dat dit onze trein was. Damn... Ik moest nog inchecken, bedankt OV. Maar gelukkig kwam ik heelhuids thuis.  Nog even een Turkse pizza gehaald met m'n zusje en daarmee een stressvolle maar hele leuke dag afgesloten.

XxxLisa

Hebben jullie vaak problemen met treinen gehad?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hii, reageer hier even snel, dat vinden wij heel erg leuk! xx